כנסים 09.01.2017

הכנס השנתי ה- 38 של האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין

17-19 למאי 2017 I בנייני האומה, ירושלים

conference (צילום: shutterstock)

עמיתים וחברים יקרים,

אני שמח להזמינכם להשתתף בכנס השנתי ה- 38 של האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין.

הכנס יתקיים בימי רביעי-שישי, בתאריכים 17-19 למאי 2017, במרכז הקונגרסים הבינ"ל בבנייני האומה בירושלים.

כתובת אתר הכנס: www.isdv2017.co.il
להורדת טופס הרשמה, לחץ/י כאן

באתר תמצאו מידע כללי על הכנס, מיקום הכנס, דרכי הרשמה לכנס, לאירוע ביום חמישי ולמלון ומידע על מרצים אורחים.

הרשמה לכנס השנתי יכולה להעשות דרך אתר הכנס או אצל אופקים במחלקת רישום: 03-7610802 פקס:03-7610799. מענה טלפוני במחלקת רישום בימים א'-ה', בין השעות 10:00 – 13:00, או במייל לכתובת: [email protected]

התאריך האחרון להרשמה מוזלת נקבע ל- 24.3.2017

הגשת תקצירים לכנס השנתי: בשלב זה לא ניתן להגיש תקצירים להרצאות- אך ניתן ומומלץ להגיש תקצירים לפוסטרים אלקטרונים בלבד (ראו הנחיות באתר) עד 31.3.2017.

במסגרת הכנס יוצגו כמיטב המסורת עבודותיהם של חברינו, כמו גם סקירותיהם של מרצים מובילים מהארץ ומהעולם שיעדכנו בנושאי אקנה, חרלת, קונטקט ואטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, גידולי וזיהומי עור ועוד.

אשמח לקבל את תקצירי עבודותיכם- עבודות המחקר ועבודות לפרס - על מנת שנוכל להעלות לאתר את התכנית הסופית בהקדם. הנחיות לכתיבת התקצירים ניתן למצוא באתר הכנס וגם כאן. עם עליית התכנית המלאה תוכלו למצוא בה מספר חידושים כמו דיוני עמיתים, דיונים סביב שולחן עגול וכן מעורבות אינטראקטיבית של הקהל בשאלות ובהצבעות. אני ממליץ לקחת חלק גם באירוע היחודי במוזיאון ישראל ביום חמישי בערב כמו גם בפעילות המעניינת של יום ששי.

אני מודה לעמיתי בוועדה המארגנת, בוועדה המדעית ובוועדת הפרס ולחברי החוגים כמו גם לחברות התרופות, השותפים כולם להצלחה הפוטנציאלית של הכנס.

אני קורא לכולכם להשתתף, לתרום ולהנות הן מהכנס המדעי והן מיחודה של ירושלים, ומאחל לכולנו כנס מעניין ופורה.

בברכה,
פרופ' אברהם זלוטוגורסקי
יו"ר הכנס

נושאים קשורים:  כנסים
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו
28.02.2017, 21:16

לא מצליח להכנס לאתר כדי להרשם.