חדשות 25.11.2015

קמפיין משותף במסגרת חודש המודעות לסוכרת - "סוכרת יכולה לפגוע בכולם!"

אגודה ישראלית לסוכרת, האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל ועמותת "מהיום-הפורום הישראלי לאורח חיים בריא" משיקות קמפיין משותף במסגרת חודש המודעות העולמי לסוכרת

לילד ולמתבגר שמן, סיכון מוגבר להיות בוגר שמן ולבוגר שמן סיכון מוגבר לחלות בסוכרת מטיפוס 2 ובמחלת לב

א.י.ל - אגודה ישראלית לסוכרת, האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל ועמותת "מהיום-הפורום הישראלי לאורח חיים בריא" משיקות קמפיין משותף במסגרת חודש המודעות העולמי לסוכרת, בשם "סוכרת יכולה לפגוע בכולם!". חודש המודעות זוכה בשנים האחרונות לתשומת לב מיוחדת בשל מספר החולים המזנק, העומד כיום על כ-380 מליון מאובחנים ברחבי העולם.

סוכרת הוכרזה על ידי האו"ם כמגפה של המאה ה-21. בשנת 1990, מספרם של חולי הסוכרת בישראל עמד על כ-200 אלף חולים, אולם כיום מספרם מוערך בכחצי מיליון, זאת לצד לפחות חצי מיליון נוספים הנמצאים במצב של טרום סוכרת ועוד כ-200 אלף שאינם מאובחנים.

גילוי מוקדם של מחלת הסוכרת, בין אם מדובר בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים) או בסוכרת סוג 2, עשוי למנוע סיבוכים קשים ואף מוות ומסייע לטיפול נכון.

מוטי פרלמוטר, מנכ"ל א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת: "מתוך כ-500,000 המאובחנים בסוכרת מסוג 2, כמחציתם אינם מאוזנים. הקפדה על טיפול תרופתי נכון לאנשים עם סוכרת ושמירה על אורח חיים בריא הכולל תזונה ופעילות גופנית מבוקרת, גם לטרום סוכרתיים, עשויים למתן באופן משמעותי את קצב התפשטות המחלה וסיבוכיה, תוך שיפור איכות חייהם של חולים רבים. בחרנו לאגד ידיים, שלושת הגופים, למען המטרה החשובה הזו. אנשים צריכים להבין שסוכרת עלולה לפגוע בכל אחד מהם, ומכאן החשיבות לגילוי מוקדם. אגודה ישראלית לסוכרת פועלת בכל הארץ באמצעות ניידת ובמוקדי אירועים המוניים שונים לאבחון מוקדם של המחלה. אנו קוראים לציבור ללכת ולהיבדק".

לינקים לקמפיין:

http://www.diabetes-awareness-month.co.il/page2.html

נושאים קשורים:  חדשות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו