הודעות 22.04.2018

קול קורא: סיפורי רופאים – הומניזם ברפואת המשפחה - קובץ שישי

איגוד רופאי המשפחה מזמין שוב את קהל רופאי המשפחה לכתוב ולשתף בסיפורים מקוריים עבור אסופת הסיפורים הבא "סיפורי רופאים: "הומניזם ברפואת המשפחה"

רופא משפחה (צילום: אילוסטרציה)
רופא משפחה (צילום: אילוסטרציה)

חברים יקרים,

איגוד רופאי המשפחה מזמין שוב את קהל רופאי המשפחה לכתוב ולשתף בסיפורים מקוריים עבור אסופת הסיפורים הבא "סיפורי רופאים: "הומניזם ברפואת המשפחה".

הספר הבא מתוכנן לצאת לאור בתחילת שנת 2019, ויוענק כמתנה לכל חברי איגוד רופאי המשפחה בישראל בכנס האיגוד ע"ש בן מאיר במרץ 2019.
הנכם מוזמנים להגיש את סיפורכם עד לתאריך 30/08/201 לאנדרה ולעינת במיילים: [email protected] ו [email protected]

הסיפורים יוגשו בפורמט times new roman בפונט 12 וברווח כפול, ויכללו עד 1,000 מילים.

אנו מבקשים להוסיף בתחילת כל סיפור כמה פרטים על הכותבים, כגון היכן הוא או היא עובדים, מה הם תחומי עניין שלהם או דבר מה אחר שהכותבים ירצו לשתף על עצמם, ובתנאי שהפרטים ימלאו עד 3 שורות.

נושאים אפשריים לכתיבה: יחסי רופא-חולה, יחסים בתוך הצוות, התלבטויות אתיות, קשר מיוחד, החולה המיוחד, עדות לסבל, צמיחה מסבל, רפואה כשליחות, מפגש בין-תרבותי בקליניקה, ביקורי בית, הרופא החולה, צמיחה מטעויות, חלום מול מציאות, הרופא והניהול, החולה "הקשה", החולה "המעצבן" והרופא כחולה. אבל הפעם אנחנו פתוחים גם לסיפורים שרופאים כותבים, על נושאים שאינם קשורים לרפואה או ליחסי מטפל-מטופל.

הסיפורים יכולים להיות פרי הדמיון או מבוססים על מקרים אמיתיים, אך במקרה כזה עליהם לעבור שינוי עמוק עד כדי כך שימנע מהמטופל לזהות את סיפורו. מכיוון שאין באפשרותם של העורכים לבדוק את כל הפרטים בסיפורים מול המציאות, האחריות לשמירה על פרטיות החולה ועל הסודיות המקצועית מוטלת על הכותבים. כמובן, אפשרות נוספת היא לקבל בכתב את הסכמת המטופל לפרסום הסיפור.

כל סיפור יקרא על ידי 3 קוראים (כולל קורא חיצוני משתנה) וההחלטה להכניסו לאסופה תתבסס על תמימות דעים בין שלושתם.

כתיבה פורה ומהנה!
ד"ר אנדרה מטלון, ד"ר עינת אברהמי, העורכים
דר' מיכל שני, יו"ר איגוד רופאי המשפחה

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו