הודעות 09.07.2018

מכתב למתמחים במיילדות וגינקולוגיה

ועד האיגוד הישראלי לגינקולוגיה ומיילדות מזמין אותך להיות חבר/ה באיגוד ולהיות שותף בבניית המקצוע שלנו לשנים הבאות

מתמחים יקרים,

האיגוד הישראלי לגינקולוגיה ומיילדות פועל ללא לאות לצורך קידום ופיתוח מקצוע המיילדות והגינקולוגיה.

בין מטרות האיגוד היא, דאגה לחינוך דורות של רופאים בגינקולוגיה ומיילדות. לשם השגת מטרה זו,  פועל האיגוד בדרכים רבות וביניהן: קביעת ועדכון תכנית למסלול התמחות (סילבוס), קיום בחינות התמחות, קיום ימי עיון וכנסים מקצועיים, הכנה לקראת מבחני שלב ב'  וימי תרגול במרכז לסימולציה הארצי.

בקרוב יפתחו גם מסלולי התמחות עמיתים ברפואת הרבייה ורפואת אם ועובר.

לאיגוד גם אתר אינטרנט. האתר שם לו למטרה לשמש כצומת דרכים למפגש בין קהלים שונים: מומחים למתמחים, רופאי הקהילה לרופאי בתי החולים, בין המומחים בתתי התחומים השונים. בצומת זו יועבר מידע רפואי ופרופסיונלי וכן המידע החשוב והמעניין לעיניים המעוניינות בו.

אנו מזמינים אתכם לדו שיח פורה בו תעלו רעיונות והצעות מתחומי חייכם המקצועיים ואנו נדון בהם בפורומים המתאימים, מתוך כוונה ליישמם במידת האפשר.

אנו מתכוונים להקצות מושב למתמחה אחד מכל סניף לשם הצטרפותו במעמד חבר נלווה לדיוני מועצת האיגוד (את שמות המתמחים שתבחרו בסניפים נא להעביר למזכירת האיגוד, גב' מור שיינר ([email protected]).

אנו רואים בחברות באיגוד כחלק חיוני להתפתחות תחום חינוך המתמחים ועל כן, רק מתמחים חברים באיגוד יוכלו ליהנות מהפעילויות הרבות בתחום זה. לתשומת ליבך, עלות החברות באיגוד למתמחה הינה 150 ש"ח לשנה בלבד.

ניתן לבצע את הרישום והתשלום דרך האפליקציה החדשה של האיגוד הישראלי לגינקולוגיה ומיילדות, או ישירות דרך משרדי הר"י (לטופס רישום, לחץ/י כאן).
להורדה באנדרואיד: https://goo.gl/zFK2C9
להורדה באייפון: https://goo.gl/P9pa7s

ועד האיגוד הישראלי לגינקולוגיה ומיילדות מזמין אותך להיות חבר/ה באיגוד ולהיות שותף בבניית המקצוע שלנו לשנים הבאות.

 "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים"
יאנוש קורצ'אק

נשמח לראותכם לצידנו  באיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה.

בברכה,

פרופ' רוני מימון, יו''ר
וחברי האיגוד הישראלי ומיילדות וגינקולוגיה

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו