הודעות הוועד 15.11.2018

המיילדות בישראל - דו"ח לשנת 2017

להלן מצגת הנתונים הפרינטליים לשנת 2017 ובנוסף מכתב היו"ר היוצא של החברה

אני מתכבד להעלות לאתר החברה את המצגת השנתית של הנתונים הפרינטליים לשנת 2017. תודתי נתונה לכל מנהלי המחלקות ומנהלי חדרי הלידה שעשו מאמץ לאיסוף הנתונים.

הכנס הנוכחי נחל הצלחה רבה. היה לנו הכבוד לארח שני אורחים נכבדים וידועי שם בתחומם. הוצגו 11 מחקרים שבוצעו על ידי מתמחים ועבודה אחת זכתה בפרס ע'ש סדובסקי, מייסד החברה לרפואת אם עובר. בנוסף לכך הוצגו כפוסטרים דיגיטלים כ 80 עבודות מחקר. בסוף היום חולקו פרסים לפוסטרים המצטיינים.

זה המקום להודות לחברי הועד ולחברי ועדות השיפוט על הקדשת הזמן והמאמץ.

הועד הנוכחי מסיים 3 שנות כהונה אינטנסיביים עם הישגים רבים, החל בכתיבה ועידכון של מספר רב של ניירות עמדה, אירגון מספר רב של כנסים מקצועיים החל בצפון ועד לדרום לרופאים כמו גם לאחיות העוסקות בבריאות האישה, ייצוג הפרופסיה בועדות הכנסת, כתיבת סמולציות שתהוונה חובה במסגרת הסילבוס בהתמחות בגינקולוגיה ועוד. כל העבודה המאומצת והמבורכת הזאת לא היתה יכולה להתקיים ללא עזרתם הרבה של כל חברי הועד, הרתמות חברית לבצוע המשימות ואוירה טובה.

תודה רבה לאייל שייינר, טל בירון שנטל, זהר נחום, יואב ינון, חן סלע ועידו שולט.

זו גם ההזדמנות לאחל הצלחה רבה מאוד לועד הנבחר וליו'ר- פרופ' יואב ינון.

בברכה

פרופ' אריאל מני

יו'ר החברה לרפואת אם-עובר בישראל (לשעבר)

נושאים קשורים:  הודעות הוועד
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו