הודעות 17.06.2019

סיכום ישיבת חוג סרקומה

התקיים ב-16 במאי 2019

משתתפים מקרב חברי האיגוד האונקולוגי:
עפר מרימסקי
סיון שמאי
רוני ויצן
גיל בר סלע
איתן בן עמי
אולגה וורניקובה
נילי רמו
עידית פרץ
מחמוד אבו אמנה
אלונה זר

במהלך הישיבה:

הוצגו מקרים קלינים לדיון. סוכם שמעבר למפגשי החוג, ניתן יהיה להתייעץ לגבי מקרים מאתגרים בתפוצת מייל. נפתח ערוץ תקשורת תכליתית - קבוצת וואטסאפ של החוג. (ניתן לשלוח לאלונה זר בקשות להצטרף לקבוצה 054-5979725)

סוכם לפעול לטובת הקמת רג׳יסטרי ארצי של חולי סרקומות. איסוף המידע יהיה ברמת בית החולים ונכון לעכשיו באחריות רופאי הסרקומה בכל בית חולים. איתן בן עמי יכין טבלת אקסל לדאטאבייס אחיד ויעביר לאישור הקבוצה.

הוצגו מחקרים מגייסים עם דגש על מחקרים ביוזמת חוקר: מחקר אימונותרפיה בקפושי (הופנו מטופלים מרוב המרכזים הגדולים, אנליזה ראשונית הוצגה באסקו כפוסטר, המחקר ממשיך לגייס), מחקר מגייס בבילינסון ושניידר לטיפול בדזמואיד בהזרקה עורקית של DEB
הוצגה הצעה למחקר משותף - כימואמבוליזציה עם doxorubicin eluted beads לטיפול בסרקומות עם היסטולוגיה עמידה. אלונה זר תכתוב פרוטוקול ותשלח לקבוצה להערות.

דיון לגבי חברה ישראלית לסרקומה - החוג תומך בהקמה והצטרפות לחברה בשיתוף עם כירורגים אונקולוגים, אורתופדים, אונקולוגים ילדים. התקבל אישור מהאיגוד האונקולוגי להצטרף לחברה כזו. סיון שמאי תהיה נציגת החוג, תיצור קשר עם נציגי החוגים האחרים לקידום הקמת החברה.

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו