מינויים 11.02.2021

פרופ' גיל בר-סלע מונה ליו"ר האיגוד לאונקולוגיה ורדיותרפיה

פרופ' גיל בר-סלע מנהל מערך אונקולוגיה והמטולוגיה במרכז הרפואי העמק בעפולה נבחר ברוב קולות לתפקיד. יחליף את ד"ר וילמוש מרמלשטיין

פרופ' גיל בר-סלע מנהל מערך אונקולוגיה והמטולוגיה במרכז הרפואי העמק בעפולה,  נבחר ליו"ר איגוד האונקולוגיה והרדיותרפיה. הוא יחליף בתפקיד זה את ד"ר וילמוש מרמלשטיין מהמרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע.

יחד עם פרופ' בר-סלע נבחרו לוועד האיגוד ד"ר עבד אגבריה, מנהל המכון האונקולוגי בבית החולים "בני ציון" חיפה, ד"ר נאווה זיגלמן דניאלי, מנהלת תחום האונקולוגיה בקופת חולים מכבי,  ד"ר נעם אסנה, מנהל המכון האונקולוגי בבית החולים זיו בצפת  וד"ר רווית גבע, סגנית מנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

פרופ' בר-סלע סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע והתמחה באונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. השתלם ברפואה פליאטיבית ואונקולוגיה בארה"ב וכן ביצע השתלמות מחקר ב-NCI מכון המחקר הלאומי האמריקני בבטסדה, מדינת מרילנד. ב- 2013 קיבל תואר מומחה לרפואה פליאטיבית והוא אחד המייסדים של תחום זה בישראל.

ב- 2015 קיבל מינוי אקדמי כפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה בטכניון, בחיפה. בנובמבר 2018, מונה פרופ' בר-סלע כמנהל המערך לאונקולוגיה והמטולוגיה במרכז רפואי העמק, על מנת לעמוד בראש "מרכז הסרטן" בית שולמית הנמצא בהליכי הקמה הצפויים להסתיים באמצע 2022. כמו כן הוא עומד בראש החוג לאונקולוגיה קלינית בבית הספר לרפואה בטכניון.

תחומי המחקר העיקריים שלו: טיפול תומך ופליאטיבי באונקולוגיה כולל שילוב רפואה משלימה, ובסוגי הגידולים של העור ביניהם מלנומה וכן בגידולי הסרקומות של השלד והרקמות הרכות.

עד סוף 2020 פרסם פרופ' בר-סלע יותר מ- 160 מאמרים בעיתונים המדעיים ובספרים מקצועיים בתחומים אלו.

נושאים קשורים:  פרופ' גיל בר סלע,  וילמוש מרמרשטיין,  ד"ר רוית גבע,  נעם אסנה,  עבד אגבריה,  נאוה זיגלמו דניאלי
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו