פגישה מדעית של החברה לאולטרה-סאונד

תאריך פרסום הארוע: 10.10.2021, 11:24
מיקום: בי"ח מאיר, כפר סבא
מועד התחלה: 9 בספטמבר 2022, 09:30
מועד סיום: 9 בספטמבר 2022, 12:15

לתוכנית הכנס, לחץ/י כאן

קריאה להגשת מועמדות ליו"ר ועד החברה ולתפקיד חבר ועד

ביום ו', 9.9.2022, תתקיים באולם קוט בבית חולים מאיר הפגישה המדעית של החברה לאולטרה-סאונד. תכנית הפגישה תישלח מאוחר יותר.

הפגישה תהיה גם אסיפת חברים וייערכו בה בחירות לוועד וליו"ר הוועד של החברה.

הוועד מינה ועדת בחירות בהרכב הבא:
ד"ר אלי דרייזין - יו"ר [email protected]

פרופ' רון אוסלנדר [email protected]

ד"ר נילי ינאי [email protected]

מועמדים לחברות בוועד החברה לאולטרה-סאונד ומועמדים לתפקיד יו"ר הוועד מתבקשים להגיש את מועמדותם בדוא"ל לד"ר דרייזין ([email protected]), יו"ר ועדת הבחירות, עד תאריך 2.9.2022.

מועמדים המבקשים להפיץ מצע או להציג את עצמם, מתבקשים לשלוח טקסט+תמונה לד"ר שפירא ([email protected]) עד תאריך 2.9.2022.

מייד לאחר תאריך זה יופץ מייל יחיד המרכז את המצעים של כל המועמדים. לא יופצו מצעים נוספים לאחר מכן.

למען המידע והשקיפות אנו מצרפים למטה את הקטעים בתקנון החברה הנוגעים לאסיפה ולבחירות.

בברכה
ד"ר אלי דרייזין
יו"ר ועדת הבחירות

ד"ר י. שפירא
מרכז הפגישות המדעיות

מתוך תקנון החברה לאולטרה-סאונד במיילדות וגינקולוגיה.

1. חברות בחברה

א. חבר המניין - כחבר מן המניין יוכל להתקבל רק רופא בעל תעודת מומחיות ישראלית ברפואת נשים.

ב. חבר נלווה - הינו רופא המתמחה במיילדות וגינקולוגיה או מומחה/מתמחה בענף רפואי אחר אשר יש לו עניין באולטרה-סאונד במיילדות וגינקולוגיה ואשר טרם מילא את הדרישות לגבי חבר מן המניין.

ג. חבר שלא מן המניין - הינו חבר מהמקצועות הפארה-רפואיים (כגון טכנאי/ית אולטרה-סאונד) העוסק באולטרה-סאונד ברפואת נשים או שיש לו עניין בתחום זה.

ד. חבר כבוד - כחבר כבוד יוכל להיבחר רופא מהארץ או מחו"ל, אשר תרם תרומה משמעותית לתחום האולטרה-סאונד במיילדות וגינקולוגיה בארץ או בעולם. חבר כבוד יבחר בהמלצת הוועד ויהיה פטור מתשלום דמי חבר.

ה. החברות מכל הסוגים הנ"ל (פרט לחברות כבוד) מותנית בתשלום דמי חבר ותקפה כל עוד שילם החבר דמי חבר כנדרש.

ו. מי שהיה חבר בחברה במשך 10 שנים רצופות לפחות ואשר פרש לגמלאות, יוכל להיות חבר לכל החיים ללא תשלום דמי חבר. לחבר שבחר במסלול זה אותן זכויות כמו לחבר מן המניין.

__________________________________________________________________________
2. זכויות וחובות

ז. כל חבר רשאי להשתתף בכינוסים ובפגישות המדעיות של החברה. השתתפות באסיפה הכללית, זכות ההצבעה והזכות להיבחר, שמורה לחברים מן המניין וחברי כבוד בלבד. הוועד יכול לאסור על חבר המפגר בתשלום מיסיו להשתתף באסיפה הכללית ובבחירות אקטיביות ופסיביות. על חבר שלא מן המניין מוטלות כל החובות של חברות בחברה והוא נהנה מכל הזכויות, להוציא אלו שנשללו ממנו במפורש בתקנות אלו.

__________________________________________________________________________

1) הבחירות לוועד

הוועד הארצי יכלול 7 חברים: יו"ר ועוד 6 חברים נוספים על בסיס אזורי. האזורים הם: צפון (מחדרה צפונה), דרום (הנגב ואזור ירושלים) מרכז (התחום שביניהם). מבין המועמדים של כל אזור יבחרו שני חברים לוועד אך בחירתם תיעשה על ידי כלל החברים הזכאים לבחור, גם אלה שמשתייכים לאזורים האחרים. הבחירות לתפקיד יו"ר הוועד יתקיימו בנפרד מהבחירות לשאר חברי הוועד. אם ייווצר מצב בו יתקבל מספר קולות זהה לשני המועמדים שקבלו את מירב הקולות לתפקיד היו"ר או לזוכים במקום השני והשלישי של אזור מסויים, ייערך סיבוב בחירות שני שבו יועלו לבחירה חוזרת רק שני המועמדים הנ"ל. אם גם בסיבוב שני יקבלו המועמדים מספר קולות זהה יערוך יו"ר ועדת הבחירות הגרלה פומבית שתוצאתה תקבע מי ייבחר. מועמד יכול להגיש מועמדות לחברות בוועד מטעם אזור וגם מועמדות ליו"ר. אם המועמד שנבחר כיו"ר זכה גם בבחירות כחבר ועד המייצג אזור, הוא יפנה את מקומו כנציג האזור למועמד מאותו אזור שקבל את מספר הקולות הגבוה ביותר אחריו.

הבחירות לוועד החברה וליו"ר החברה תיערכנה אחת לשלוש שנים. היו"ר לא יוכל לכהן כיו"ר שתי קדנציות רצופות, אך יוכל להיבחר כחבר ועד מן השורה לאחר כהונתו כיו"ר. שאר חברי הוועד יוכלו להציג את מועמדותם לכהונה אחת נוספת אך לא יוכלו להיבחר ליותר משתי כהונות רצופות כחברי ועד מן השורה. עם זאת, חבר ועד שכיהן שתי כהונות רצופות יוכל להגיש מועמדות לתפקיד היו"ר.

המזכיר והגזבר יבחרו על ידי הוועד בישיבתו הראשונה, מקרב חברי הוועד.
2) יו"ר החברה

תפקיד יו"ר הוועד הארצי הוא להיות אחרי לפעילויות החברה ולייצג את החברה בארץ ובעולם. היו"ר חייב להיות חבר מן המניין. אם נבצר מיו"ר החברה למלא את תפקידו יבחר כממלא מקומו המועמד שקיבל את מירב הקולות אחריו, בבחירות לתפקיד היו"ר, וזאת עד אשר יוכל היו"ר לשוב לתפקידו או עד לסיום הקדנציה של הוועד, המוקדם שבין השניים. ממלא המקום יוכל להגיש מועמדות ליו"ר גם בקדנציה הבאה אם תקופת כהונתו כממלא מקום היתה קצרה משנתיים.
__________________________________________________________________________
ועדת בחירות
ועדת הבחירות תמונה על ידי הוועד לקראת הבחירות הצפויות לחברי הוועד וליו"ר הוועד. הוועדה תמנה שלושה חברים: יו"ר ועוד שני חברים. יו"ר הוועדה יודיע בכתב לחברי החברה על מקום הבחירות ומועדם ועל התאריך האחרון להגשת המועמדות. המועמדים יודיעו ליו"ר הוועדה בכתב או בדואר אלקטרוני על הגשת מועמדותם ויו"ר הוועדה יאשר את קבלת פנייתם. הוועדה תכין טופסי הצבעה שבהם יפורטו מועמדי כל אזור בנפרד וכמו כן המועמדים ליו"ר. בכל הטפסים יצויין במפורש שבכל אזור יש לסמן בדיוק שני מועמדים. ייפסלו הטפסים שבהם יסומן לפחות באחד האזורים מועמד אחד בלבד ולא שניים, או שיסומנו יותר משני מועמדים לפחות באחד האזורים. ועדת הבחירות תנהל את הבחירות ותקבל לידיה את טפסי ההצבעה ישירות מהקלפיות. שלושת חברי הוועדה יבצעו יחד את ספירת הקולות ולאחר מכן ידווחו על התוצאות לאסיפה. דיווח בכתב ישלח לכל חברי הוועד שייבחר. הדיווח לאסיפה ולחברי הועד יכלול את מספר הקולות שקבל כל מועמד. כמו כן יישלח דיווח בכתב לגורמים אחרים הקשורים לחברה (הר"י והאיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה).
ועד החברה יספק לוועדת הבחירות את כל הסיוע הלוגיסטי הנחוץ למילוי תפקידה.