ביטאון האגודה הישראלית לסוכרת גליון 150

9 איל 2023 נובמבר - דל פחמימות וקטוגני מאת: רותי פינק 100 קרקר בתיאבון! קרקרים מהירים, פשוטים וממכרים. יופי של תחליף ל"לחמיות" הפחמימתיות, ופריט החובה בכל פעם שאני מארחת, כי לא נשאר מהם אפילו פירור... המתכון: • • גרם קמח שקדים, 100 • • גרם גרעיני דלעת טבעיים 100 • • גרם גרעיני חמניות 100 • • גרם שומשום 100 • • ביצים 2 • • כפות שמן זית 1-2 • • מלח, זעתר או תבלינים נוספים לפי הטעם (שום גבישי, קצח) :אופן הכנה לערבב היטב את כל החומרים. לרדד בין שני ניירות אפיה ולחתוך מראש לפני ההכנסה לתנור. מעלות עד להזהבה. 180 להכניס לתנור ק ַ שׁ ר ֵ ים. י ִ שׁ ָ ים נוֹא ִ ב ָ צּ ַ ין מ ֵ א ב. ָ צּ ַ מּ ַ ן ה ִ ים מ ִ שׁ ָ נּוֹא ֶ ים שׁ ִ שׁ ָ נ ֲ א

RkJQdWJsaXNoZXIy OTMzNDYz